Українська мова
Завдання
для опрацювання та виконання вдома.
3 тиждень навчання (30.03-03.04)
клас
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від вчителя
|
5-А
клас
Опрацювати параграфи
54-55.Речення з однорідними
членами, розділові знаки та узагальнювальні слова при них.
5-Б
Речення з однорідними членами.
кома між однорідними членами.(опрацювати параграф 54)
Узагальнювальне слово в реченні з
однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах
( опрацювати параграф 55)
|
Виконати вправи 432 с.160,
438 с.163.
Виконати тестові завдання.
Код доступу 576659
використати цей код,
відкривши посилання
Впр.430.с.160, 435 с.160 виконати письмово
Перегляньте відео
2
впр.439 с.163 виконати письмово
3
виконайте тести відкривши
посилання
Код доступу 520041
|
|
6
|
Для 6-Б класу Опрацювати
теоретичний матеріал Числівники кількісні і порядкові.Числівники прості,
складні і складені.
Відмінювання числівників.Параграф
з підручника 53, 54.
6-А
клас
Опрацювати матеріал параграфів 53-54.
Кількісні та порядкові
числівники.Прості,складні й складені.
Відмінювання числівників.
|
Виконати тестові завдання.
Код доступу 670531
Прошу учнів використати цей код,
відкривши посилання
Виконати вправи 440, 441, 446.
Виконати вправи 441 та 445 з підручника.
Виконати тести.
Код доступу 434171
використати цей код,
відкривши посилання
|
7
|
Для 7-А та 7-Б класів Написання
прислівників окремо, разом. через дефіс. Написання прислівникових
словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.с.194.с.190 пункти з параграфа
34.
|
Код доступу 453782
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
Виконайте вправи 406, 417, 418.
|
8
|
8-А
та 8-Б класи
Параграф 33 с. 218.
Розділові знаки при вставних
словах.
|
Повторити про речення зі звертаннями та вставними словами. Виконати
вправу 390 с.220.
Виконати тести.
Код доступу 990751
використати цей код,
відкривши посилання
|
9
|
Для 9-Ата 9-Б класів Повторити
тему Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв'язків.
|
Виконати тестові завдання.
Код доступу 601236
Прошу учнів використати цей код,
відкривши посилання
|
10
|
Урок у голосовому режимі вайбер
31.03.20р. об 11.00 год
Тема “Складні випадки відмінювання
іменників”
Опрацювання теоретичного матеріалу
параграфів 52-53
с.166-168
Виконання письм. впр.2,3
с.168; 5 с.169
|
Перегляньте відео за посиланням
Виконати усно впр.6 Б с.170,
письм. впр7 с.170
|
11
|
Опрацювати матеріал параграфів
49-50.
Стилістичне забарвлення
синонімів.Особливості словотвору.
|
Виконати вправу 6
с.176 та 7 с.180.
Виконати тести
с.174-176 та с.179-180.
Код доступу 494477
використати цей код,
відкривши посилання
Підготовка до ЗНО.
Код доступу 139321
використати цей код,
відкривши посилання
|
Завдання
для опрацювання та виконання вдома.
3 тиждень
навчання (30.03-03.04)
клас
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від вчителя
|
5
|
Для 5-Б класу. Прочитати
оповідання Євгена Гуцало “Лось”. Знати зміст, вміти переказувати та
відповідати на запитання за змістом оповідання.
5-А
клас
Прочитати про життя та творчість
П.Тичини з підручника.
|
Виконайте тестове завдання
Код доступу 122727
Прошу учнів використати цей
код,
відкривши посилання
Виразно читати поезії П.Тичини
(одну,на вибір, вивчити напам’ять).
Дати письмову відповідь на
запитання “Я пишаюсь своїм краєм,тому що…”.
|
6
|
Для 6-Б класу Вміти переказувати найцікавіші
моменти з повісті
“ Таємне товариство боягузів, або засіб від
переляку №9”
6-А
клас
Прочитати про життя та творчість
Лесі Воронини.
Прочитати повість “Таємне
Товариство боягузів,або засіб від переляку №9”
|
Виконайте тестові завдання
Код доступу 464918
Прошу учнів використати цей
код,
відкривши посилання
Створити проєкт “Родинне дерево Клима Джури”
Написати твір “Як я ставлюся до Клима ,головного героя
повісті”.
Виконати тести.
Код доступу 412297
використати цей код,
відкривши посилання
|
7
|
Для 7-А та 7-Б класів.
Прочитати новелу Любові
Пономаренко
“ Гер переможений”. вміти переказувати.
|
Виконати тестові завдання. Код
доступу 314860
Прошу учнів використати цей код,
відкривши посилання
|
8
|
8-А
та 8-Б класи
Знати зміст повісті “Шпага Славка
Беркути”.
|
Скласти запитання для інтерв’ю з
письменницею.
Продумати та записати,яким був би
фінал повісті,
коли б інспектор не прийшов до
школи або дуже спізнився.
|
9
|
Для 9-А та 9-Б класу
прочитати твір Т.Шевченка
“ Ісаія. Глава 35” виписати в
зошит визначення із підручника
терміна
|
Виконайте тестове завдання
Код доступу 277587
Прошу учнів використати цей
код,
відкривши посилання
|
10
|
Урок у голосовому режимі вайбер
30.03.20 р. об 11.00 год.
Тема “Леся Українка. Життєвий і
творчий шлях”
Перегляд і обговорення власних
презентацій з даної теми.
|
Переглянути відео
Опрацювати с. 206-212. підручника
Вивчити напам’ять поезію “Contra
spem spero”
|
11
|
Опрацювати матеріал з підручника
про життя та творчість Г.Тютюнника.
Прочитати новелу “Три зозулі з
поклоном”.
Прочитати про творчий шлях
Л.Костенко.
|
Записати історію створення новели.
Вивчити що таке художня деталь.
Виконати тести.
Код доступу 482429
використати цей код,
відкривши посилання
Вивчити напам’ять поезію”Страшні
слова, коли вони мовчать”.
Підготовка
до ЗНО
Код доступу 775171
використати цей
код,
відкривши посилання
|
Завдання
для опрацювання та виконання вдома.
2 тиждень
навчання (23.03-27.03)
клас
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від вчителя
|
5-А
клас
Опрацювати параграфи підручника
52-53 про другорядні члени речення
5-Б
клас
Другорядні члени
речення.Означення.
(опрацювати параграф 52 у
підручнику)
Обставина (.опрацювати параграф
53)
|
Другорядні члени речення.Зайти за
цим посиланням.
З підручника виконати вправи 416
та 422.
Виконати тести.
Код доступу 913527
використати цей код,
відкривши посилання
Виконати впр 415, с.155
виконати впр.425, с.157
код доступу:
591711
|
|
6
|
6-А
клас
Опрацювати параграф 50.
Написання прізвищ прикметникової
форми.
Опрацювати параграф 52.
Числівник. як частина мови.
6-Б клас
Опрацювати теоретичний матеріал
Написання прізвищ прикметникової форми параграф 50,с. 157
Опрацювати теоретичний матеріал
Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Параграф 52
|
Повторити вивчене про
прикметник ,виконати тести
Код доступу 475074
використати цей код,
відкривши посилання
Виконати вправи 421, 423.
6-Б клас
Виконайте тестовї завдання
Код доступу 745680
Прошу учнів використати цей код,
відкривши посилання
Виконати вправи 434, 436.
|
7
|
7-А та 7-Б клас Опрацювати
теоретичний матеріал с.195 Літери та і в кінці прислівників.
с.190 Написання прислівників разом
окремо через дефіс
|
Виконати вправи 423, 424.
виконайте тестове завдання
Код доступу 980951
Прошу учнів використати цей код,
відкривши посилання
Виконати вправи 406, 409.
|
8
|
8-А
та 8-Б класи
Опрацювати теоретичний матеріал
Інтерв’ю в публіцистичному стилі на с.210-212.
Параграф 33.Вставні
слова,словосполучення і речення.
|
Скориставшись пам’яткою “Як
підготуватися до інтерв’ю”с.213,Підготуйтеся взяти інтерв’ю в людини,яка
викликає у вас захоплення(запишіть запитання у зошит).
Виконати вправи з підручника
382-383 с.216-217.
Виконати тести.
Код доступу 919517
використати цей код,
відкривши посилання
|
9
|
9-А та 9-Б клас
Опрацювати теоретичний матеріал
с.179 параграф 29. Звернути увагу на
зразок розбору с.183-184.
|
Виконати вправи з підручника с.183
Вправа 326, 329 .
|
10
|
Урок у голосовому режимі
вайбер 23.03.20 р. об 11.00 год
Тема “Число іменника”
Опрацювання параграфів 50-51
теор. матеріалу підручника с.
161-162.
Виконання письм. вправ
2 А
с.162;
5
с.163
|
Закріпіть вивчений матеріал,
опираючись на дане посилання
http://www.linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/alf.htm
Виконайте усно впр. 6 А з розд. “Культура слова” с.165. та письм.
впр.7 с.165
|
11
|
Опрацювати параграф 47 .Книжна
і розмовна лексика с.163.
Параграф 48 с.168.
Стилістична роль неологізмів і
застарілої лексики.
|
Виконати вправу 3 с.165 та тестові
завдання с.166-167.
Вправи 6-7 с.172 та тести
с.170-172.
Переглянути на ютуб Експрес-уроки
з української мови від О.Авраменка.
Підготовка
до ЗНО.
Код доступу 893546
використати цей код,
відкривши посилання
|
Українська література
Завдання
для опрацювання та виконання вдома.
клас
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від вчителя
|
||
5
|
Для 5-Б класу прочитати з підручника про Павла Тичину, навчитися
виразно читати вірші
“ Не бував ти у наших
краях!”, “ Гаї шумлять”, “ Блакить мою
душу обвіяла”.
5-А
клас
Повторити про дитинство
Тараса Шевченка.
|
5-Б клас-Один з віршів Павла
Тичини (на вибір) вивчити напам'ять. Щоб легше працювалось, перейдіть за
посиланням Павло Тичина та його поезія "Не бував
ти у наших краях". Відеоурок з української літератури (5 клас)
_________________________________
Вивчити напам’ять “Садок вишневий
коло хати”.
Виписати у зошит епітети з поезій
які є у підручнику.
|
||
6
|
Для 6-Б класу . Прочитати твір Леся Воронина “ Таємне Товариство
боягузів. або засіб від переляку №9”
6-А
клас
Дочитати повість “Митькозавр з
Юрківки…”
|
6- клас
Знати зміст повісті, вміти
переказувати , записати у зошит 12 цікавих запитань за твором.
_______________________________
Визначити та записати в зошитах
тему та ідею твору.Підготувати повідомлення про лохнеське чудовисько та інші
дива світу.
Виконати тести.
Код доступу 663321
використати цей код, відкривши
посилання
|
||
7
|
7-А та 7-Б класи
Дочитати повість “Русалонька із
7-В, або прокляття роду Кулаківських”
|
Заповнити табличку
у повісті “Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських”.
Виконайте тестові завдання
Код доступу 465532
прошу використати цей код,
відкривши посилання
|
||
8
|
8-А
та 8-Б класи
Прочитати повість Ніни
Бічуї “Шпага Славка Беркути”.
|
Одним-двома реченнями
прорекламуйте повість.
Виписати цитати до характеристики
таких образів:Славка Беркути,Юлька Ващука,Стефка Вуса та Лілі Теслюк.
Виконати тести:
Код доступу 339168
використати цей код,
відкривши посилання
|
||
9
|
9-А та 9-Б класи
Лірика Шевченка періоду арешту
виразно читати поезії “Доля”, “Росли укупочці, зросли”.
|
Опрацювати теоретичний матеріал
підручника
с.239-24, поезію “Доля” вивчити
напам'ять
Виконайте тестові завдання
Код доступу 528554
Прошу учнів використати цей
код,
відкривши посилання
|
||
10
|
Урок у голосовому режимі вайбер
24.03.20р. об 11.00 год
Тема “ Бесіда за змістом роману
В.Винниченка “ Записки Кирпатого Мефістофеля”.
“Образне слово поетичного модернізму”
|
заповніть у зошитах таблицю.
Опрацюйте с.205-206 підр.
Підготуйте власні презентації на
теми ( на вибір):
“Життєва дорога Лесі Українки”
“Творчий доробок Лесі Українки”
“Цікаві факти з життя Лесі
Українки”.
|
||
11
|
Опрацювати матеріал з підручника
про життя та творчість І.Драча та
М.Вінграновського.Повторити про жанр балади.
|
Охарактеризувати художні
особливості поезії “Балада про соняшник”.
Скласти літературний паспорт
поезії”У синьому небі я висіяв ліс”.
Виразне та осмислене читання
поезій.
За бажанням переглянути фільм
“Повість полум’яних
літ”(реж.О.Довженко),у якому М.Вінграновський зіграв роль рядового
І.Орлюка.
Підготовка
до ЗНО
Код доступу 643768
використати цей код,
відкривши посилання
|
Українська мова
Завдання для опрацювання та виконання
вдома.
клас
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від
вчителя
|
5-A
Опрацювати
матеріал про письмовий твір-роздум на с.245.
Повторити
таблицю у зошитах про другорядні члени речення.
5-Б
Напишіть
твір-роздум у художньому стилі “Чому необхідно знати історію свого народу?”
(у зошитах)
Другорядні
члени речення. Додаток.
|
Написати
у робочому зошиті твір-роздум на тему
“Чого
не можна купити за грош?
Виписати
з підручника української літератури 5 речень і зробити синтаксичний
розбір
(підкреслити
головні і другорядні члени речення).
5-Б
Не
забудьте, що слід використовувати такі словосполучення як: “на мою думку”, “я
вважаю” і т.д.. Письмову роботу надіслати на ел.пошту pankiv1509@gmail.com
Виписати
з художньої культури 3 речення з додатками та підкреслити головні
члени речення і додатки (_ _ _ _).
|
|
6
|
6-А
Опрацювати
матеріал з підручника на с.242.
Опрацювати
параграфи 48-49.
6-б
клас опрацювати матеріал підручника с.242 .
Опрацювати
теоретичний матеріал параграф 48, 49.
|
Написати
у робочих зошитах твір-опис за картиною Ф.Манайла “Золота осінь”с.242 у
художньому стилі.
Виконати
вправи 406-412.
Написати
у робочих зошитах твір-опис за картиною Ф.Манайла “Золота осінь” у художньому
стилі, с.242 у підручнику.
Виконати
вправи 400, 402; 411, 412.
|
7
|
7-А
та 7-Б класи Опрацювати параграф 34, с.201. Літери н та нн у прислівниках.
с.194.
Написання прислівникових сполук.
с.190.
Написання прислівників через дефіс і разом.
|
Виконати
1)вправи 437, 438, 439.
2)
вправи 416, 417.
3)вправи
405, 406, 407.
|
8
|
8-А
та 8-Б класи
Опрацювати
параграф 32
|
Виконати
вправи 352 та 355
|
9
|
Опрацювати
теоретичний матеріал “Складне речення з різними видами сполучникового й
безсполучникового зв’язку”.
|
Виписати
по два складних безсполучникових речення, зробити їх синтаксичний розбір.
Виконане завдання записати у робочий зошит.
|
10
|
Параграф
48
Опрацювати
теоретичний матеріал с.152-153.
Виконати:
письмово
впр.4, 5 с.154
усно
впр.6 Б с.155
Параграф
49
Опрацювати
теоретичний матеріал
с.156-157
Виконати:
письмово
впр.3,5,7 с.158-160
усно
6 Б с.160
|
Зверніть
увагу на види морфологічних помилок!
Відкрийте
це посилання
Вивчіть
напам’ять роди іменників іншомовного походження. вказані у табл. с.156!
Зверніть
увагу на іменники спільного роду!
Раджу також
користуватися посібниками підготовки до ЗНО.
|
11
|
Опрацювати
параграфи
44-46
|
Виконати:
вправа 4 с.151
тестові
завдання с.151-153 та 156-158
|
Українська література
Завдання
для опрацювання та виконання вдома.
1 тиждень
навчання (12.03-20.03)
клас
|
завдання на тиждень
|
примітки/коментар від
вчителя
|
5
|
5-Б
кл. Прочитати Степан Васильченко
”У
бур’янах”,вміти переказувати.Поезію “За сонцем хмаронька пливе” вивчити
напам’ять. “Садок вишневий коло хати “- виразно читати.
5-А
Прочитати
про дитинство
Т.Шевченка
твір О.Іваненко “Тарасові
шляхи”.
|
Прослухати
аудіозапис поезії “За сонцем хмаронька пливе” у YouTube.
Вивчити
напам’ять вірш “За сонцем хмаронька пливе”.
|
6
|
6-Б
кл.
Ярослав
Стельмах
“Митькозавр
з Юрківки , або Химера лісового озера” дочитати повість.
6-А
кл.
Прочитати
повість
Я.Стельмаха
“Митькозавр з Юрківки,
або
Химера лісового озера”.
|
1.Скласти
12 запитань за змістом повісті і записати їх у зошит.
2.
Скласти кросворд за змістом повісті та записати його у зошит.
Зробити
цитатну характеристику головних
персонажів
твору..
|
7
|
7-А
та 7-Б класи.
Виразно
читати поезію
“Гей,
нові Колумби й Магеллани”
Прочитати
повість Марина Павленко “Русалонька із 7-В, або Прокляття роду
Кулаківських”.
|
Скласти
12 запитань за змістом твору і записати їх у зошит.
|
8
|
8-А
та 8-Б
Прочитати
оповідання
О.Довженка
“Ніч перед боєм”
|
Написати
паспорт твору “Ніч перед боєм”.
Написати
твір-мініатюру “Таке страшне слово
“війна””.
|
9
|
9-А
та 9-Б класи
Опрацювати
сторінки підручника “Українська література” 9 клас С.234-244, зробити
конспект у зошиті.
Прочитати
Тарас Шевченко “Катерина”, “Наймичка”. Знати зміст творів.
|
Виконайте
тестове завдання "Катерина" Тарас Шевченко
Код доступу 492707
Шановні учні, використайте цей код,
відкривши посилання
|
10
|
Опрацювати
теоретичний матеріал підручника с.202-203
Усно
підготувати відповіді на пит.4-10 с.204
Письмово:
-
завд.7.1 с.204 на аркушах формату А4 ( за бажанням);
-
письмова цитатна характеристика панни Мусі.
|
Перегляньте
в ютубі “Історична правда з Вахтангом Кіпіані: Володимир Винниченко”.
|
11
|
Опрацювати
матеріал про
В.Симоненка
та Д.Павличка та їхні твори.
|
Вивчити
напам’ять поезію В.Симоненка
“Задивляюсь
у твої зіниці та Д.Павличка “Два
кольори”.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар